Ugostiteljski obrt Dolce Vita želi postojeći mali ugostiteljski obrt izdignuti do renomiranog luksuznog bara za ciljanu skupinu bogatih, medijski eksponiranih i uspješnih osobas jednakovrijednim sadržajem i ponudom.

Višegodišnjim ugostiteljskim iskustvom te revnim praćenjem ponude sličnih obrta na hrvatskoj i inozemnoj ugostiteljskoj sceni, vlasnici obrta dolaze do ideje otvaranja lokala s ponudom raznovrsnih koktela. U lipnju, 2000. otvara se prvi coctail bar u Opatiji. Izrada koktela, egzotičnih, bogatih i raznovrsnih okusa nije bila dovoljna za privlačenjem statusom nadmoćnih osoba, onih koji takvima žele postati ili onih koji se prikazuju takvima.

Ukazala se potreba za osmišljanjem cjelokupnog imaginga lokala. Prvotno otvoren bar u Opatiji kvalitativno i sadržajno nije dosegao nivo potražnje ciljane skupine. Trebalo je profiltrirati posjetitelje, strogo definirati i pozicionirati ime lokala te prateću sliku koju odašilje u javnost. Latentni obrisi želja osnivača bili su izgraditi lanac barova za ljude koji imaju ili žele potrošiti veću količinu novca, pokazati da ga imaju ali za uzvrat dobiti jednakovrijedno ozračje i uslugu. S nakanom otvaranja novog bara u Zagrebu osnivači i vlasnici bili su svjesni potrebnog definiranja novog koncepta, kreiranja novih metoda te prateće izvedbe i provedbe zamišljenih ideja o unaprijed stvorenoj slici. Takav ili sličan image lokala nije postojao na prostorima Hrvatske.

Art`s tim kreativaca i stručnjaka angažiran je za stvaranje identiteta bara Hemingway u Zagrebu. Procesuiranjem znanja o kulturnom znamenju te poželjnih vrijednosti i stila života kojim bi se posjetitelji lokala željeli identificirati, kreiran je ugodan, siguran, i opušten lofty ambijent koji sadrži kompromis duhovnih vrijednosti starine i modernih elemenata kontemporarnog razdoblja. Aristokratsko ozračje, angažman najpoznatijeg hrvatskog koktel majstora, visoke cijene usluga, samo su dijelovi programskog imaginga koji je Art`s temeljito priredio za osnutak novog bara Hemingway.

Kako bi bar zadržao kvalitativnu prestižnu poziciju, osim raznoraznih događanja koje je udomaćio u dopuštenoj infrastrukturi prostora, Art` s je uveo važne karakterističnosti u način poslovanja i vođenja lokala: definirala je manire konobara, način posluživanja hrane i pića, te mogućnost ulaska samo lijepo i uglađeno odjevenih nevezano uz status osobe. Takav koncept poslovanja stvorio je kod publike jasnu sliku vezanu uz Hemingway bar: bar je elitan, visoke klase usluge i ozračja, visokih cijena i naposlijetku nije za svakog. Posvećenom pažnjom na svaki kutak lokala, na svaki pokret radnika, izostavljanjem slučajnosti i zadržavanjem na unaprijed definiranim putanjama razvoja lokala, Hemingway bar u Zagrebu pridobio je dužnu medijsku pažnju te velik interes u visokim slojevima društva kao i onima koji to žele biti.

Uspješan rezultat stvaranja novog elitnog bara s kvalitetnom ponudom, uslugom i uređenjem, te uspješnim, pažljivim i promišljenim managmentom, svjesnim metodama za odašiljanje slika o onom što se zbiva u baru, danas je bar Hemingway postigao zavidan status u nizu ostalih manje značajnih i kratkotrajno poželjnih mjesta za izlaske. Publika željna luksuza, ekstravagancije, mondenog izlaska velike potrošačke moći, napokon je naišla na svoj teren: oni posjećuju bar u kojem sreću sebi sličnu društvenu elitu ili one koji to vanjštinom i manirama žele biti, uživajući u otmjeno-luksuznom izlasku.

Temelj koncepta o baru, njegov identitet i vanjska perceptivna slika, nastali su u Zagrebu u suradnji s Art`s-om. Art`s je predložio franšizu Hemingway. Daljne lančano otvaranje Hemingway barova u drugim gradovima Hrvatske, samo je proširenje duha, ideje, koncepta i unaprijed definiranih postulata.

Slijedeći koncept zagrebačkog bara, Art's je preuredio prostorni koncept uređenja i restrukturirao poslovanje Lounge bara u Opatiji. Dosljedan jedinstvenom konceptu, a opet svjesan postojeće arhitekture objekta, lokacije i dotadašnje svrhe bara Filodramatika u Rijeci, Art's je redizajnirao dotadašnju riječku kavanu Filodramatiku u bar doslijedan Hemingway liniji s osobitostima kavane. Sestrinski lokali zagrebačkog Hemingway bara u Opatiji i Rijeci nisu konstruirani kao kopije inačice Hemingway bara u Zagrebu, nego kao barovi sa sličnim stilskim karakteristikama, namijenjeni za istu klijentelu i s istim ciljem pružanja osobite usluge. Nakon lokala u Rijeci, uslijedilo je uređenje lounge bara u Zagrebu.

Danas bar Hemingway ima uspješno izgrađenu željenu karizmu, čija dugotrajnost ovisi o neprestanom ulaganju u strogo definirane temelje, cjelovitu sliku o lokalu s unosom noviteta u sadržaju, programu i usluzi, koji bi zadržali postojeću „vip“ klijentelu i potakli novu na posjet, provod i ponovni dolazak.

Stranica 1 od 3