NOVOSTI/BLOG

žanr

17/05/14

Ovo je trebao biti predgovor, no kako nije, postupit ću kao u nekim restoranima – da se ne baci
[pri tom ne radi se o 4/5, već prije o 5/8]


Sjednete u restoran gdje vam posluže spektakularno jelo, negdje nakon trećeg slijeda sve luđih i neočekivanijih apsolutno nespojivih gastronomskih ekshibicija, poželite upoznati kuhara, kreatora ovih nevjerojatnih delicija. Uglađeni, sasvim regularni konobar prenese vašu želju.

Chef dođe, ljubazno vas pozdravi i kaže da su jela samo isprika kako bi se vi osjećali ugodno u njihovom ambijentu. Čuda se redaju do kraja vašeg objeda.
Na kraju sve te kulinarske svečanosti platite i izađete iz restorana. Ipak na ulici vas presretne  „aftertaste“  deserta koji vam je zapeo za zub, i vrati natrag u restoran. Ulazite obazrivo,  sluteći da je sve bio samo san.  Ulazite, kad tamo konobari  poslužuju blotere* natopljene najfinijim dosad neotkrivenim mirisnim esencijama, ne bi li se gosti prisjetili neke od svojih najljepših davno zaboravljenih uspomena, te  kako bi po opisu baš te uspomene mogli spraviti jelo.
Trenutak dva je dovoljan da shvatite, kako u potpunosti ispunjavaju želje gostiju.
Gubite strpljenje, i žurno upadate u kuhinju!
Nema čarobnjaka, al' ima čarolije!
...

brand vs image

18/07/12

[nije mi namjera objašnjavati vam razliku između imidža i brenda, no baš ću to učiniti]

Nedavno pri sastanku s jednim klijentom upravo se o temi ovog bloga vodila manja rasprava vezana na termine puštanja određenih informacija u eter. Kako smo razliku brenda i imidža već pri početku suradnje „riješili“ doticali smo se posljedičnih veza koje brend iznjedruje i uglavljuje u sliku koju posjetitelj baštini i odnosi, dakle imidž. Pomalo bezobrazno uz ostale natuknice koje sam unosio u crnu knjigu (tako tepamo rokovniku u Art'su) skicirao sam taj suodnos brenda i imidža. I to je zapelo klijentu za oko, zamolio me je da mu pokažem to što crtam. Da ne bih ispao bezobrazan ignorant zamolio sam ga da mi opiše što vidi tj. da postavi nacrtane figure u suodnos. Pomalo blijedo me pogledavši uze moju crnu knjigu te već sljedećeg trenutka kutreći ispod oka (u smislu kakvu mu opet zagonetku spremam) odgovori: „Veseli čovjek i tužna sjena.“. „Nema tu suodnosa, samo je jedna figura!“. Tada na prvu figuru napišem „brand“, a na drugu „image“ i pokažem mu uz pitanje: „A sad?“

Moje pitanje kao i odgovor: „O da, sad kužim!“ je zapravo više iznenadilo mene no njega - shvaćanjem...

I dalje potpomažemo razvoj mladih umjetnika / Nagrada Hrvatske glazbene mladeži „Ivo Vuljević“

13/01/12

29.  prosinca 2011. u Maloj dvorani Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog, održano je svečano uručenje ovogodišnje nagrade Hrvatske glazbene mladeži „Ivo Vuljević“ za najistaknutije ostvarenje mladih glazbenika.  Imajući na umu značaj talentiranih, mladih umjetnika i mi u Art'su odlučili smo pružiti podršku te smo na svečanu dodjelu poslali svog najtalentiranijeg člana tima koji je posebno za ovu prigodu obukao smoking (vidi sliku gore).

Interes za ovogodišnju nagradu bio je velik, prijavilo se čak 11 kandidata a nagradu su ponosno i zasluženo odnijeli gitarist Srđan Bulat i udaraljkaš Filip Merčep koji je ujedno bio i najmlađi kandidat.

Filip Merčep, student druge godine udaraljki na Muzičkoj akademiji, posebno je vješt na marimbi, (morali smo googlati i to vam je udaraljkaški instrument koji zvuči kao neki „hibrid“ glasovira, harfe i gitare), ujedno je i najmlađi dobitnik »Porina« u povijest te nagrade, a uz Moniku Leskovar je i jedini hrvatski glazbenik koji je svirao u finalu Eurovizijskog natjecanja mladih glazbenika.

Gitarist Srđan Bulat, student specijalističkog poslijediplomskog studija gitare na Muzičkoj akademiji, u zadnjih 15 godina osvojio je više od 40 (!!!), uglavnom prvih, nagrada na najuglednijim međunarodnim gitarskim natjecanjima po Europi. Primjerice: na 45. međunaradnom natjecanju "Francisco Tarrega" u Španjolskoj Srđan je dobio posebnu...