Pristup i koncept:
Art's je osnovan 1994. godine.
Art`s tim za kreiranje, oblikovanje i razvoj koncepta doseže najviše standarde vizualnih i procesnih komunikacija unutar okvira klijentove korporativne kulture i vrijednosnog sustava, koristeći znanja i sposobnosti iz područja strateškog pozicioniranja, metodologije, marketinga, dizajna i savjetovanja.
Art`s studio nije „tvornica za instant rješnja“. Neovisno o stručnosti, vještinama i informiranosti tima, Art`s smatra da ne postoji kvalitetno i primjereno rješenje ukoliko pri njegovom nastanku nije izravno sudjelovao klijent sam i tim ostalih stručnjaka povezanih s klijentovim radom, proizvodom i/li onih koje dotiče utjecaj klijentove produkcije.
Art`s spaja ideje i ljude različitih kompetencija kako bi što kvalitetnije razradio koncept: promišljanja su usmjerena jedinstvenom cilju odgovora na klijentovu potrebu, iako su pristupi dolaska do rješenja različitih viđenja, sugestija i znanja. Navedenim pristupom otkrivaju se pojedinosti problematike a konceptualni pristup svakim svojim pitanjem nosi bogatstvo potencijalnih odgovora. Tu nastupa klijent sa svojom slikom o sebi koja je ujedno i jedna od najvažnijih smjernica.
Art`s pokušava ne raditi za klijenta. Art`s nastoji raditi s klijentom.
Art`s tim vjeruje da instantna i jednodimenzionalna rješenja najčešće nisu odgovor za potrebu klijenta.
Art`s razvija koncepte osloncem na multidisciplinaran tim stručnjaka: dizajnere, likovnjake, novinare, ekonomiste, psihologe, stratege... s namjerom pridobivanja informacija različitih interesnih gledišta.
Provode se istraživanja i razgovori s klijentom te reprezentativcima njihove i njima povezane djelatnosti.
Proces kreiranja vizualnog identiteta i korporativne slike projekta/produkta/organizacije temelji se na analizama i istraživanjima pridobivenih od svih onih koji će konačan proizvod komunicirati, sretati se s njim, konzumirati ga i/ili biti u indirektnom doticaju stvarajući tako obrise slika značenja i vrijednosti. Takav otvoren pristup, nije jednostran ili pravolinijski usmjeren. Klijent je upoznat s procesom kreacije, osigurava dostupnost svih potrebnih informacija i u stanju je utjecati, izmjeniti ili dograditi finalan proizvod i obratno, a Art's kroz oblik potpune odgovornosti, pruža savjetodavnu uslugu klijentu u svakom trenutku prilikom kreiranja proizvoda.
Prema tome, Art`s ideje nisu dovoljne za kreaciju proizvoda.
Proces razvijanja koncepta nalikuje procesu učenja, studioznog istraživanja i intenzivne komunikacije povezane sa zadatkom. Ideje i koncepti proizlaze iz niza razgovora, diskusija različitih profila obrazovanih /stručnih/ zadanom tematikom povezanih ljudi kroz primjenu raznolikosti i uporabu efikasnih metodoloških alata s ciljem donošenja jedinstveno prihvatljivih rješenja.
Imajući na umu navedeno, Art`s ne stvara sebi prikladna rješenja, korporativnu sliku ili vizualni identitet, nego rješenja koja u potpunosti odgovaraju onima kojima su namijenjena, najčešće izgrađena od „supstance“ samog nositelja usluge ili proizvoda. Na taj se način osigurava potpuna jasnost klijenta pri komuniciranju njegovih novokreiranih ili uobličenih usluga i proizvoda, kao i vlastite korporativne kulture.
Tek nakon razvoja koncepta, Art`s koristi vizualne komunikacije, arhitekturu, marketing i komunikacijske sposobnosti kako bi kreirao dugotrajnu sliku koju će ugoditi definiranoj korporativnoj slici.
Art`s oblikovna (dizajnersko ili primijenjeno grafička) usluga slijedi tek nakon prihvaćanja razrađenog koncepta. Dizajn prema tome, nastaje na konceptu, proizlazi iz njega i njime je vezan.
Moralno etička načela i kao i njihova detekcija te inkorporiranje u korporativnu ili/i strukturu proizvoda i usluga čine temelj Art's-ove djelatnosti. Klijenti čiji su proizvodi ili usluge bazirani na kvalitetnim (moralno etičkim normiranim) pristupima ili proizvodima čine okosnicu tržišnog udjela Art's-ove ciljane skupine.
Suradnici:
Art's je tim stručnjaka za oblikovanje, savjetovanje i kreaciju koncepata koji svoja znanja i mogućnosti udružuje sa znanjima drugih stručnjaka-partnera.
Proces kreiranja vizualnog identiteta i drugih proizvoda i usluga što izađu iz “Art's-ove tvornice“, temelji se na suradnji s partnerima, različitog obrazovnog, kulturološkog i afinitetnog profila.
Djelujući neovisno jedni od drugih, no međusobno surađujući, Art's i partneri dolaze do ideja i koncepata koje proizlaze sinergijom različitih znanja.
Takva sinergija (najčešće različitosti) i dovodi do stvaranja široke lepeze mogućih rješenja.
Odabirom jedinstvenog rješenja, Art's-a i njegovih partnera - implementiraju raznolikost u jedno, konačno rješenje koje je baš zbog te činjenice, specifično i čini Art's-ov proizvod drugačijim od ostalih rezultata konkurenata na tržištu.
- Sergej Bulić
- Duška Bukvić
- Petar Turković
- Vera Matejčić Lupić
- Dubravka Sinčić
- Graham Barnes
- Marina Livazović
- Mare Bulić Mrkobrad
- Inka Miškulin
- Boris Poljičanin
- Svebor Andrijević
- Davor Duvančić
- Branimir Vlajo
Stipendisti:
Program stipendiranja studenata u Art's-u je pokrenut kako bi osigurao priljev i prilagodbu novih članova tima, te kako bi u svakom trenutku na raspolaganju imao tzv. drugo mišljenje, drugačiji stav za projekt koji je u procesu, a posljednje i ne manje važno kako bi u stalno bio prisutan korektiv kojim bi se izbjeglo okoštavanje koorporativne kulture.
Upravo ova posljednja činjenica je i najveća dodadana vrijednost stipendista Art's-ovom procesu djelovanja ali i postojanja temeljenog na određenom skupu vrednota čije zajedničko razumijevanje treba stalno provjeravati.
Jedinstvenost i neponovljivost svake osobe u timu kroz njeno prihvaćanje zajedničkih komunikacijskih alata jest bitno počelo na kojem želimo temeljiti vrijednosti Art's-a.