Ovaj poslovni slučaj nije klasičan pregled razvoja projekta, već uvid – prezentacija jednog složenog projekta u popularnom obliku 45 minutne televizijske emisije. Osnivač Art'sa kao i Art'sovi mnogi resursi te partneri čine okosnicu tima koji je realizirao projekt Creatia Croatia iako niti te činjenice nisu najbitniji dio ovog poslovnog slučaja, već metodologija koja se u njemu primjenjuje.

Uobličena u oblik televizijskog serijala s njenim glavnim dijelom kojega ovdje imate prilike vidjeti, dobit ćete vrlo točnu sliku pristupa i svih prednosti koje takva metodologija sadrži.

Riječ je o scenarijima razvoja Republike Hrvatske koje je na svoju inicijativu sprovela Zaklada 2020.

Scenariji opisuju vjerojatna stanja u RH za razdoblje od osam godina (emisija je realizirana 2002. godine). Kreiranje scenarija razvoja svih segmenata društva je početak strateškog planiranja razvojnih putanja (strategija). Strategije usljeđuju po određivanju optimirane razvojne vizije, ta je faza ujedno i posljednja u procesu nacionalnog scenario planninga. U sljedećem prilogu prikazane su tri opcije (scenarija) hrvatske budućnosti.