Naslovnica Savjetovanje Strateško razvojni procesi i management R A P I D U S

RAPIDUS

Razvoj potencijala i djelatnosti ugostiteljskog sektora

„Ništa se ne podrazumijeva!“ Art's

RAPIDUS je metoda razvoja potencijala i djelatnosti, dobivena prilagodbom strateških razvojnih alata poput scenario planninga i njihove optimizacije za model malog i srednjeg poduzetništva u Hrvatskom društveno-gospodarskom sustavu. Glavne odlike ove, jedinstvene metode su brz razvoj temeljen na definiranom, vama jedinstvenom konceptu i strateški prilagođen tržišnim uvjetima vaše mikrolokacije, te sinkronizirani rad na svim elementima vašeg poslovnog sustava, kako bi se postigao optimalan rezultat - Potpuno ugođen, sinkroniziran i učinkovit sustav spreman odgovoriti na sve očekivane razvojne potrebe.

RAPIDUS osposobljava vaše osoblje za efikasno i pravovremeno obavljanje svih poslova obuhvaćenih obrascima i pravilnicima: od primitka robe, do izlaska sretnog i zadovoljnog gosta iz vašeg objekta, a vama i vašim voditeljima omogućuje provođenje, brze, rutinske kontrole svih kritičnih točaka poslovanja, te pojednostavljuje izmjenu osoblja i zapošljavanje novih djelatnika.

RAPIDUS detaljno opisuje i dokumentira vaše poslovanje. Po vašoj mjeri kreira sustav obrazaca i pravilnika, koji detaljno opisuju sve radne procese, zaduženja i zadatke, kao i način i vrijeme kada se izvode, te definirana kontrolni sustav, s primjereno određenim nagradama i sankcijama. Ovi alati vašim će voditeljima omogućiti jednostavnu i brzu kontrolu radnika i radnih procesa, bez potrebe za stalnim ponavljanjem i objašnjavanjem zaduženja svakom pojedinom radniku. Između ostalog, omogućuje i certifikaciju u HACCP i ISO sustavu, a vaše osoblje obučava za samostalno održavanje sustava između revizija certifikata.

RAPIDUS programski plan i program detaljno opisuje sve potencijalne niše za razvoj dodatnih i pratećih djelatnosti i usluge.

RAPIDUS komunikacijski plan i program definiraju ciljne javnosti i način obraćanja kroz adekvatne medije za vaše poslovanje, te sve djelatnosti predviđene Programskim planom.

Po potrebi, RAPIDUS može obuhvatiti i promjenu koncepta lokala, ponude, kao i kompletan (re)branding, uključujući i cjelokupno preuređenje vašeg objekta.

Što će mi to?
Benchmark – Čemu težimo?
Da li je to za mene? Kome je takva usluga namijenjena?
Što mogu očekivati kao rezultat?
Zašto sve to ne bih napravio sam? Zbog čega angažirati agenciju?
Da li će agencija znati prepoznati moje potrebe?
Koliko cijeli postupak traje i koliko košta?
Što su i čemu služe koncept, scenarij, strategija i poslovni plan?
Kako se odvija postupak promjene?
Zašto da posao povjerim upravo vama?
Što RAPIDUS čini inovativnim?
Što je sve obuhvaćeno vašim paketom usluga?
Nudite li jamstvo kvalitete vašeg rada?
Da li je moguće provesti tolike promjene a ne izgubiti dušu/prepoznatljivost?

Što će mi to?

“It ain't what you got, it's what you know and do with what you got, ... The difference between a cook and a chef is understanding what's going on.” Alton Brown, Good Eats

Otvarate novi lokal i potrebni su vam jasan koncept, strategija i razvojni i poslovni plan?

Imate potrebu optimizirati vaše poslovanje: smanjiti troškove, optimizirati resurse, maksimalizirati učinak?

Želite uvesti promjene: privući nove ili drugačije goste, preurediti prostor, uvesti nove usluge ili promijeniti segment poslovanja? Težite jednoj zvjezdici više ili standardizaciji poslovanja?

Iako su stručni i sposobni, vaši ljudi ne funkcioniraju kao tim: informacije se ne prenose i nikad se ne zna tko je za što odgovoran, a kamoli kad stvari krenu naopako? Unatoč svim vašim naporima da ih motivirate, zaposlenici su i dalje lijeni, neučinkoviti ili nezainteresirani za rezultate, a uhodavanje novih radnika je dugotrajno i naporno, što vas sprječava zamijeniti one koji to zaslužuju?

Svjesni ste rizika koji donose promjene: dugih neradnih perioda, teškog privikavanja radnika na promjene, mogućnosti promašene investicije i gubitka gostiju?

Spremni ste angažirati specijaliziranu agenciju koja će tijek promjene učiniti lakšim, bržim i sigurnijim za sve uključene strane? Jednom riječju, učiniti ga mogućim?

Ako je odgovor na neko od prethodnih pitanja potvrdan, dozvolite da vam pomognemo! Nakon detaljne analize postojećeg stanja i tržišta, planski i sveobuhvatno pristupiti ćemo procesu promjene, te isti ćete učiniti mogućim; lakšim, bržim i sigurnijim za sve uključene strane.

Želite li saznati više o detaljima usluge RAPIDUS, čitajte dalje.

Benchmark – Čemu težimo?

„It all comes back to the basic. Serve customers the best-tasting food at a good value in a clean, comfortable restaurant, and they'll keep coming back.“ Dave Thomas, CEO, Wendy's

Ugostiteljske i turističke objekte osobite kvalitete karakteriziraju prepoznatljiva ponuda i visoko zadovoljstvo gostiju. Osoblje im je motivirano, lojalno i osposobljeno za radne zadatke, djeluju kao tim i uvijek se zna tko je za što odgovoran. Zahvaljujući učinkovitoj komunikaciji, radni zadaci se izvršavaju prema planu, čak i kada netko izostane s posla. Vlasniku donose profit, pa se dobavljači isplaćuju na vrijeme i plaće ne kasne.

Osim što su izabrali najbolje radnike, koji zaista znaju svoj posao, njihovi menadžeri sprovode jasno artikulirani razvojni plan, koristeći sustave prijenosa informacija, kontrole i motivacije. Oni ne gube vrijeme na stalni nadzor svakog pojedinog radnika, nego upravljaju sustavom. Kontrolu provode rutinski po kontrolnim točkama, a svoje vrijeme posvećuju razvoju i optimizaciji poslovanja, uvođenju novih usluga, te odnosu s gostima i dobavljačima. Radnike raspoređuju po potrebi. Ne boje se dugotrajnog i napornog uhodavanja novih ljudi jer su detaljno sistematizirali i opisali radna mjesta, te kreirali dokumentaciju i procedure za uključivanje novih radnika u posao.

Usluga RAPIDUS usmjerena je postizanju gore navedenih standarda učinkovitosti u najkraćem mogućem vremenu. U nekim slučajevima dovoljno je optimizirati vaše radne procese kako bi se smanjili troškovi i maksimalizirao učinak, dok su ponekad potrebne i korjenite promjene: od osposobljavanja radnika i voditelja, do preuređenja i uvođenja novih usluga, promjene segmenta poslovanja ili orijentacije prema drugoj tržišnoj niši.

Kome je takva usluga namijenjena?

„You must be imaginative, strong-hearted. You must try things that may not work, and you must not let anyone define your limits because of where you come from. Your only limit is your soul. What I say is true - anyone can cook... but only the fearless can be great.“ Chef Auguste Gusteau, Ratatouille

Korisnici naših usluga su ugostiteljski ili turistički objekti izraženog potencijala i poduzetnici koji započinju novi projekt u ugostiteljsko-turističkom sektoru: barovi, restorani, konobe, seoska domaćinstva, hoteli i kampovi.

Lista naših klijenata uključuje renomirane, poznate barove i klubove poput Hemingwaya i Maraschina, te restorane uvrštene u listu „Dobri restorani 2011.“, poput Stare škole i nadaleko poznatog Kukuriku. Dozvolite da pomognemo i vama!

Što mogu očekivati kao rezultat?

“A well-run restaurant is like a winning baseball team. It makes the most of every crew member's talent and takes advantage of every split-second opportunity to speed up service.” David Ogilvy

Vaše poslovanje ćemo analizirati, procijeniti, dokumentirati i optimizirati. Rastaviti i ponovno sastaviti, a ako ni jedan dio ne nedostaje, niti ima šarafa viška, vaše je poslovanje potpuno funkcionalno i bez naše pomoći. Svi poslovni procesi unutar tvrtke biti će detaljno opisani, s jasnim zaduženjima, odgovornostima i uvedenim sustavom kontrole. Radna mjesta ćemo sistematizirati s točnim opisom zadataka, odgovornostima i svim komunikacijskim protokolima, uključujući i one za rješavanje problema. Uvesti ćemo sustave delegiranja zadataka i kontrole, te jasan sustav nagrada i sankcija.

Vaši ljudi proći će procjenu sposobnosti za promjene i planirani razvoj poslovanja, te trening za obavljanje definiranih radnih zadataka svojeg radnog mjesta i uigravanje za timski rad. Cikličkim edukacijama kroz više etapa i medijacijom procesa promjene podići ćemo njihove kompetencije i radnu sposobnosti. Mrgude i mrtva puhala preobratit ćemo u motivirane, uredne, vrijedne pčelice. Odbaciti će naviku prebacivanja odgovornosti i usvojiti razumijevanje važnosti svojeg radnog mjesta i prihvaćanje odgovornosti. Početi će surađivati. Jasnim i u cijelosti primijenjenim, uspostavljenim sustavom nagrada i sankcija podići ćemo njihovu lojalnost, te osobnu i timsku odgovornost.

Vašu ponudu uskladiti ćemo s potrebama tržišta i učiniti jasnom i prepoznatljivom. Jelovnici će postati usklađeni i odmjereni, lišeni nepotrebnih i neprofitabilnih jela. Kvaliteta kuhinje biti će ujednačena, bez boljih i lošijih jela. Konobari će od sporih, neljubaznih „eskima koji grade kuće od leda“ postati ljubazni i stručni promotori vašeg lokala i kvalitete. Umjesto da preuzimaju narudžbe početi će prodavati vaše proizvode i usluge.

Gosti će se početi vraćati. Cijeniti će što su prepoznati i što se pamte njihove navike. Postati će promotori koji rado prijateljima preporučuju kvalitetu i osjećaj da su dobili vrijednost za svoj novac. Početi će se tražiti mjesto više, a knjiga dojmova zamijeniti će knjigu žalbe.

Učinkovitost sustava će porasti. Optimizacijom sustava i ponude, logičnom sistematizacijom radnih mjesta prema jedinstvenim karakteristikama vašeg sustava, te osposobljavanjem radnika, omogućiti ćemo vam brže i točnije rješavanje radnih zadataka, s manje gubitaka, što će rezultirati manjim izdacima i većim profitom. Uvođenjem sustava kontrole i edukacijom voditelja onemogućiti ćemo stvaranje manjkova i krađe. Vaš objekt raditi će jednako dobro i kada vi niste prisutni. Stoga ćete svoju energiju i vrijeme, umjesto na održavanje sustava, moći preusmjeriti na razvoj poslovanja ili privatni život.

Zašto sve to ne bih napravio sam? Zbog čega angažirati agenciju?

„You can mix two styles and get fusion; any more and you just get confusion.” Alain Ducasse, The Dorchester

U slučaju zastoja složenih poslovnih sustava, često je teško prepoznati što je uzrok problema. Otkrivanje grešaka otežavaju loše, duboko ukorijenjene navike, poremećeni međuljudski odnosi ili promjena vanjskih uvjeta zbog kojih procedure koje su nekad donosile rezultate više nisu djelotvorne. U ugostiteljsko-hotelijerskom poslovanju otkrivanje greške često je dodatno otežano i fluktuacijama radnika, sezonaca. Poslovni sustavi su poput strojeva. Čak i kad su vrhunski projektirani, ukoliko se redovito ne kontroliraju i održavaju, zakazati će ili bitno umanjiti učinkovitost, bez obzira na trud onoga tko upravlja njima ili genijalnost onoga tko ih je konstruirao.

Vi, kao vlasnik, uviđate potrebu za promjenama, no znate li otkuda treba krenuti? Poput vrhunskog vozača formule 1, neupitno je da ste majstorski specijalizirani za pružanje svoje usluge, ali da li znate kako finim podešavanjem racionalizirati vaš poslovni sustav i povećati upravljivost? Hoćete li sami popravljati vaš bolid ili ćete održavanje prepustiti ekipi u pit-stopu? Dodatnu zbrku unose i razne agencije specijalizirane za određene segmente poslovanja: marketing, ljudske resurse, unutarnje uređenje i sl. Svaki od ovih specijalista može isporučiti vrhunski rezultat unutar svojeg radijusa djelovanja, no čak i tada možete dobiti sjajna parcijalna rješenja, koja ne daju adekvatan učinak kao cjelina. Iako stručni za svoj segment poslovanja, pitanje je da li su svi uključeni sposobni sagledati sustav u cjelini. Ako „nabriju“ motor vašeg vozila, da li su istodobno pojačali i kočnice?

Možda znate što treba popraviti, no znate li i kako? Ako imate točan i jednoznačan odgovor na pitanja što i kako, onda to možete napraviti sami ili angažirati jednu ili nekoliko specijaliziranih agencija za kritične segmente, no pogrešno ulaganje rezultirati će visokim troškovima, niskom uspješnosti te gubitkom vremena. Osnovno pitanje je: U koliko znate što vam je potrebno i kako to napraviti, zašto to već niste učinili sami?

Angažiranjem agencije specijalizirane za optimizaciju i unaprjeđenje poslovnih procesa u ugostiteljstvu i turizmu rizike promjene smanjiti ćete na minimum i osigurati uvođenje rješenja koja djeluju kao logična, opstojna i funkcionalna cjelina.

Da li će agencija znati prepoznati moje potrebe?

“There is no one who would have me - I can't cook.” Greta Garbo

Kako bi opisali vaše poslovanje? Sve je kao u bajci ili malo ide pa stane? Narod bi rekao: “3 koraka naprijed, jedan natrag“. Investirali ste zaista puno novca i još više vremena. Brinete se o firmi, njegujete ju poput vlastitog djeteta i više vremena provodite na poslu nego kod kuće. Prilikom zapošljavanja ulažete ogroman trud u osposobljavanje novih radnika i njihovo prilagođavanje vašoj viziji rada. Naravno da bi voljeli gledati kao se tvrtka raste i poslovanje razvija, a ne stagnira. Na poslu biti okruženi vrijednim, sposobnim i brzim, lojalnim osobljem i odlaziti kući ispunjeni pozitivnom energijom, neopterećeni mislima hoće li se sve raspasti čim okrenete glavu.

Od konkurencije bi se trebali razlikovati karakterističnom ili inovativnom ponudom i kvalitetom, a ne nižom cijenom. Gosti bi trebali dolaziti po preporuci prijatelja, a na odlasku reći doviđenja a ne zbogom. Stanje na računu trebalo bi na vašem licu izazivati osmjeh, a vaše zadovoljstvo poslom biti na najvišoj razini. Fantastično! To ste i zaslužili uloženim trudom i sredstvima. Baš kao što ste zaslužili i otići na godišnji odmor ili po potrebi uzeti slobodni dan, znajući da na poslu sve jednako dobro funkcionira i kada vi niste prisutni.

No, je li zaista baš uvijek tako? Ako je, svi dijelovi vašeg poslovnog sustava funkcioniraju kao švicarski sat i mi možemo biti samo dragi gosti vašeg objekta. No, nažalost, poslovni sustavi su poput strojeva. Ako ih redovito ne kontrolirate i ne održavate, sustav će se pokvariti, bez obzira na vrijeme, sredstva i trud, koji ulažete u poslovanje. Blaže zastoje prepoznajemo kroz stagnaciju poslovanja,dok se ozbiljniji kvarovi manifestiraju kroz nečije nezadovoljstvo; gostiju, djelatnika ili vas samih. Najgori je slučaj kad nezadovoljstvo dopre do gostiju, jer tada postaje zbiljna prijetnja vašem poslovanju.

Koliko cijeli postupak traje i koliko košta?

„A recipe has no soul. You, as the cook, must bring soul to the recipe.“ Thomas Keller, French Laundry

Trajanje procesa određeno je dogovorenim opsegom usluga i vašom sposobnosti za promjene. Za hotel ili ugostiteljski objekt srednje veličine (hotel s minimalno 40 kreveta ili klub/bar/restoran s desetak zaposlenika) očekivani rok provedbe kompletnog procesa i evaluacije je 3-6 mjeseci. Vrijednost je određena kompleksnošću vašeg sustava i veličinom ukupnog paketa usluga i najčešće ne prelazi cijenu otvaranja privremenog managerskog radnog mjesta, umjesto čega ćete dobiti tim stručnjaka za pojedine segmente poslovanja i potpunu agencijsku podršku, do funkcionalnog uvođenje po sistemu „ključ u ruke“.

Sve intervencije provode se u hodu, paralelno, bez potrebe za zaustavljanjem rada vašeg objekta, osim u slučaju većeg prostornog preuređenja. Predviđena, prosječna procjena vremena za gore navedene objekte navedena je u tablici.

Usluga

Rok isporuke

Tržišno pozicioniranje do 4 tjedna
Razvoj i unaprjeđenje poslovanja do 2 mjeseca
Upravljanje promjenama do 6 mjeseci
Razvoj ljudskih potencijala do 6 mjeseci
(Re)Branding 4 tjedna od tržišnog pozicioniranja
Usluge promocije i reklamiranja prema dogovoru
Upravljanje kvalitetom 2 mjeseca

Što su i čemu služe koncept, scenarij, strategija i poslovni plan?

"How can you expect to govern a country that has two hundred and forty-six kinds of cheese?“ Charles de Gaulle.

Koncept je potpuno oblikovana, generalna ideja vašeg biznisa dobivena sumiranjem želja vlasnika i mogućnosti objekta i okoline, te izdvajanjem svih nebitnih i/ili neprimjerenih elemenata. Koncept je osnova za određivanje ciljeva i polazna točka strategije.

Scenarij je alat za procjenu utjecaja okoline, ekonomskih i političkih trendova na vaš koncept, u nekom periodu. Scenarij nam pomaže u definiranju ostvarivih poslovnih ciljeva u željenom periodu. Scenarij ne služi predviđanju budućnosti iako je dijelom rade, već boljem upravljanju u budućnosti.

„Ako ne znaš gdje ideš, svaki put je jednako dobar“ Židovska narodna

Strategija je plan akcija koje je potrebno poduzeti za ostvarenje definiranih poslovnih ciljeva. Ona je odabrani put do uspjeha temeljem različitih scenarija, kreiranjem vlastite razvojne vizije. Strategija dobivena metodom scenario planninga nije rigidna i neupotrebljiva u slučaju promjene trendova (društvenih i gospodarskih gibanja), već je modularna i uvijek upravljiva.

Poslovni plan je detaljna razrada strategije s opisom i načinom provedbi svih aktivnosti koje je potrebno poduzeti za ostvarenje poslovnog cilja, a uključuje programski i komunikacijski plan i strategiju.

Kako se odvija postupak promjene?

„elBulli isn't me. elBulli is the people who have eaten there, the people that have passed through the kitchen, and the people that have written about it.“ Ferran Adriá, El Bulli

Cijeli postupak dijelimo u inicijalnu i 9 razvojnih faza:

  1. Razgovor s vlasnikom/investitorom. Određivanje želja i mogućnosti.
  2. Snimanje stanja
  3. Procjena stanja, vlasnikovih očekivanja, osoblja
  4. Evaluacija kapaciteta za promjenu
  5. Ocjena izvedivosti projekta i prijedlog mjera
  6. Medijacija promjena kod uprave
  7. Prijedlog procesa razvoja ljudskih resursa
  8. Izrada razvojnog plana s rokovima provedbe
  9. Izrada pravilnika i radnih obrazaca
  10. Implementacija projektnih rješenja i rad na razvoju ljudskih resursa.

Faze Rapidus procesa

Za detaljniji uvid pogledajte poslovne slučajeve: Maraschino, Stara škola, Kukuriku, Hemingway,

Zašto da posao povjerim upravo vama?

“If neither of the two parties are happy, then you have a closed restaurant. And if only one of the two groups is happy, you have one that will close. So, to create an opportunity for both the customers and the staff to have a superior experience is my constant struggle.” Mario Batali, Iron Chef

Art's je tim stručnjaka za oblikovanje i kreaciju razvojnih scenarija i strategija, te savjetovanje i provedbu. Na tržištu smo od 1994. godine. Glavne karakteristike našeg pristupa su:

  • One stop shop – izrada koncepta i strategije razvoja/optimizacije poslovanja, realizacija projekta, podizanje kompetencija vaših ljudskih potencijala i njihovo uključivanje u promjene, te praćenje i savjetovanje nakon dovršetka projekta,
  • Sveobuhvatan pristup promjenama,
  • Uvažavanje i maksimalno korištenje postojećih kapaciteta,
  • Promjene u hodu, bez potrebe za potpunim zaustavljanjem rada lokala,
  • Brza realizacija složenih projekata (do 6 mjeseci),
  • Evaluacija uspješnosti uz jamstvo kvalitete.

Art's je jedina tvrtka u Hrvatskoj koja primjenjuje scenario planning metodologiju u strateškom managementu.

Što RAPIDUS čini inovativnim?

„To što ne poštuje dva kompromisa!

Kompromis 1.: Identitet je podređen sustavu
Kompromis 2.: Sustav je podređen identitetu
Metoda RAPIDUS ne pomiruje polaritete već ih instrumentalizira u harmoničnu cjelinu.“

Metoda RAPIDUS nastala je prilagodbom strateško razvojne metode scenario planning, koji kao takav, ne poznaje samo deduktivno usvajanje znanja. Točnije, može biti savladan isključivo kroz sudjelovanje u nekom od takvih projekata, koji su u svijetu , do sada, bili poznati samo kod izrade vojnih strategija, nacionalnih strategija razvoja, te strategija razvoja velikih multinacionalnih korporacija (Švedska, Kanada, Južnoafrička republika, Japan, NATO, Volvo, Shell,…).

Ključna specifičnost metode RAPIDUS nastala je lokalizacijom scenario planninga na zadane sociološke modele. Dobivena metoda koristi se kao komunikacijski alat uz procese optimizacije kroz kibernetičke postulate, a rezultira kroz logičnu, razumljivu cjelinu, opstojnu i efikasnu u malom i srednjem gospodarstvu. U velikim poslovnim sustavima, kod slojevitijih projekata, ovoj metodi može se priključiti još i sintegrativna metoda eksploracije (metoda ubrzanog odlučivanja).

Za mnoge od vas koji su imali iskustva s velikim hotelima ili hotelskim lancima ova se metoda možda ne čini revolucionarnom. Upravo veliki lanci, koji su razvili vlastite sustave standardizacije protokola i procedura, šalju poruku visoko funkcionalne cjeline. Jednako tako, mnogi od njih naliče jedni na druge, tj. sami na sebe. Takvi visoko učinkoviti, konfekcionirani sustavi odlikuju se regulacijom, racionalizacijom i kontrolom, kao glavnim osobinama, no stvaraju predvidive i depersonalizirane slike koje gost odnosi sa sobom. Na taj način ne ostvaruju prepoznatljiv, karakterističan i jedinstven identitet, a upravo to je ono što današnji gost imperativno očekuje. Realno, to je i jedini nedostatak, ali dovoljan za sve goste koji tijekom korištenja usluga očekuju različiti doživljaj, pristup i sve posebnosti u odnosu na kontinent, zemlju ili podneblje u kojem se nalaze.

Što je sve obuhvaćeno vašim paketom usluga?

“Luck is not a business model.” Anthony Bourdain

Naše usluge artikulirali smo tijekom preko 20 godina poslovanja s ugostiteljsko-turističkim sektorom i pokrivaju cijeli spektar specifičnih potreba ugostiteljsko-turističke niše. Petnaest godina usko smo vezani uz razvoj kulture stola i visoke gastro-enološke ponude.

Usluga je modularna i svaki element može se izvoditi kao samostalna cjelina, no u praksi najčešće koristimo dva glavna paketa: Razvoj djelatnosti (Strateški management) i Razvoj ključnih potencijala

Razvoj djelatnosti (Strateški management)

Tržišno pozicioniranje

  • Procjena tržišta (okoliš, konkurencija, ciljne grupe, potencijalne nove niše),
  • Analiza stanja (lokacija, prostor, trenutna ponuda, cijene, gosti, ljudski resursi, razvojni potencijal).

Razvoj i unaprjeđenje poslovanja

  • Oblikovanje poslovnog koncepta,
  • Scenarij i strategija razvoja,
  • Izrada poslovnog plana i detaljnog plana aktivnosti.
  • Kreiranje programske strategije i programskog plana
  • Strukturiranje komunikacijske strategije i plana

Upravljanje promjenama

  • Unapređenje i artikulacija ugostiteljske ponude,
  • Plansko preuređenje,
  • Razvoj i implementacija dodatnih usluga,
  • Medijacija procesa uvođenja promjena između uključenih strana (radnika, vlasnika i/ili uprave).

(Re)Branding

  • (Pre)oblikovanje percepcije korisnika o vašoj ponudi,
  • Definicija i oblikovanje vizualnog i prostornog identiteta.

Usluge promocije i reklamiranja

  • Oblikovanje strategije i sredstava komunikacije s ciljnim javnostima,
  • Zakup medijskog prostora,
  • Organizaciju promotivnih aktivnosti, evenata i sajamskih nastupa,
  • Planiranje i provedba aktivnosti na društvenim mrežama (Facebook, Twitter,...).

Razvoj ključnih potencijala

Razvoj ljudskih potencijala

  • Evaluacija sposobnosti za promjenu,
  • (Management) Bible – definiranje alata i postupaka upravljanja ljudskim resursima,
  • (Staff) Passport – radna i komunikacijska pravila, procedure i protokoli za brzo i efikasno uključivanje novih radnika u posao,
  • Podizanje kompetencija,
  • Uigravanje tima (Osposobljavanje za timski rad).

Upravljanje kvalitetom

  • Sustav obrazaca – detaljna definicija svih radnih procesa unutar tvrtke, internih i vanjskih komunikacijskih protokola, sustava kontrole, hodogrami za rješavanje problema i sporova,
  • HACCP - Priprema za certifikaciju.

Nudite li jamstvo kvalitete vašeg rada?

Da! Po završetku svake faze projekta provodimo evaluaciju i sve potrebne optimizacije i dorade, a praćenje poslovanja može se, po potrebi, produžiti i nakon dovršetka projekta.

U slučaju narudžbe cjelovite usluge nudimo i cjelovito jamstvo uz povrat cjelokupnog uloženog iznosa. Sustav je artikuliran logičnom sistematizacijom radnih procesa i osposobljavanjem svih sudionika u svim procedurama, drugim riječima, sve ono što nije, ili ne može biti zapisano i opisano, to niti ne postoji. Stoga ne možemo jamčiti za parcijalna rješenje jer ona ne omogućuju potpunu kontrolu.

Da li je moguće provesti tolike promjene a ne izgubiti dušu/prepoznatljivost?

“The whole notion of ‘be local’ … the idea of that is easy. The difficult part is to make it taste like the culture of place.” Rene Redžepi, Noma

Upravo zato polazimo od izrade koncepta, koji je ugrađen u sve kasnije sistematizacije i optimizacije sustava. Koncept sadrži jasnu ideju što ste vi, koje su vam glavne odlike i što želite postići. Sve intervencije na sustavu rade se poštujući karakteristične, definirane osnovne postavke.