Naslovnica Savjetovanje Produkcijski i marketinški procesi Image management

Image management

Ova kategorija usluge iskristalizirala se u odvojenu nišu unutar brending procesa toliko daleko da je zapravo ne možemo kategorizirati brendingom jer s njime dijeli premalo elemenata.
Image managment ili upravljanje neupravljivim u kolokvijalnom smislu za razliku od brendinga koristi postojeće na impresijama zasnovanim elemente identiteta. Najčešći razlozi za ovakav pristup upravljanja identitetom leže u nekim unaprijed definiranim datostima i/ili rigidnosti nekih identitetno ključnih elemenata ili struktura. Da bi se mogao uspostaviti ovakav vid upravljanja imidžom potrebno je kalibrirati komunikacijske relacije i oformiti logičko hijerarhijske obrasce kao preduvjet za primjenu vizualnih, konotativnih ili bilo kojih drugih kreativnih formi.  Sustavno je tek kontroliranje i neprestano ugađanje vanjskih procesa  koji se prilagođavaju unutarnjim zakonostima kako bi na taj način izlazni proizvod ili poruka bili upravljivi.

Za potpuniji uvid pogledajte poslovni slučaj Kukuriku.